השיווק הדיגיטלי לא מניב לכם תוצאות? הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים

לרוב העסקים הקטנים והבינוניים בישראל יש אתר אינטרנט, דף פייסבוק עסקי ואפילו כמה סרטונים ביוטיוב. לחלקם יש אפילו מי שמנהל עבורם חשבון פרסום בגוגל או בפייסבוק. ועדיין, למרות כל הניסיונות והמאמצים, ב-95% מהמקרים העסק פשוט לא מצליח להתרומם. מדוע זה קורה ואיך אפשר לגרום לעסק שלך להצליח נגד כל הסיכויים?

(שנה גודל)

כל בעל עסק מכיר את התסכול שמגיע מהתמודדות עם העולם הדיגיטלי החדש – קידום ממומן, קידום אורגני, דסקטופ, מובייל, סושיאל ועוד. גם כשכבר מצליחים להבין ביטוי אחד או שניים, ומעיזים להעלות קמפיין דיגיטלי כדי לקדם את העסק, מהר מאוד מתייאשים – מהניסיונות הכושלים, מהזמן שהולך לפח, מהתקציבים שנעלמים במהירות ולא מניבים תוצאות, ומהנתונים המורכבים – שלא משנה כמה צבעוניים הגרפים שילוו אותם – פשוט בלתי אפשרי להבין אותם.

זה גם בדיוק המקום אליו נכנסים סוכנויות פרסום קטנות ופרילנסרים שמציעים פתרונות פרסום חכמים. אבל קחו בחשבון שלא בהכרח מדובר באנשים שעברו הכשרה מספיק מקצועית בתחום, ולמרבה הצער, יש לכך (לא פעם) השלכות על ההצלחה של העסק שלכם. העובדה שלרבים יש נגישות לגוגל, פייסבוק ואינסטגרם, לא אומרת שכולם מומחים בשימוש ובקידום בו. וכמו כל החלטה חשובה לגבי העסק שלכם, גם כאן חשוב שתפקידו את התקציב היקר שלכם בידי מי שיודעים להביא תוצאות.

אז מה עם העסקים ש"עושים את זה בענק"? אתם בטח שואלים. הקמפיינים היפים שרצים לכם ברשת, ואפילו גורמים לכם לשתף פוסטים בעמוד שלכם? פשוט מאוד, הם נכנעים לעמלות המטורפות שמשרדי פרסום גובים מהם – לפעמים מדובר על תשלום חודשי קבוע (=ריטיינר) שמגיע ל-80 או 100 אלף שקלים. אלא שעם יד על הלב לרוב העסקים בישראל אין את הסכומים האלו ואפילו לא קרוב לכך.

למלכוד הזה מצטרפים בכל יום עוד ועוד בתי עסק קטנים ובינוניים בישראל:
מצד אחד ברור להם שחוקי המשחק החדשים מחייבים אותם להופיע ולבלוט בפלטפורמות הפרסום הדיגיטליות, מצד שני הם לא יכולים להרשות לעצמם לסמוך על אנשים ש"יתגלחו" על העסק שלהם, שלא לדבר על תשלום ריטיינרים עם סכומי עתק בכל חודש.

אז איך יוצאים מהפלונטר? הבשורה שמביא גוף הפרסום והשיווק החזק והמבוסס בישראל

קבוצת זאפ הנמצאת בשוק הפרסום כבר יותר מ-50 שנה, וכיום, היא ללא ספק השחקן המשמעותי ביותר באינטרנט הישראלי, זיהתה את המצוקה של אותם בעלי עסקים (קטנים ובינוניים), שמחזיקים בשירותים או מוצרים מצוינים אך לא מצליחים לשווק את עצמם כראוי. הקבוצה החליטה לחלוק את הידע שלה ולפתוח לכל בעל עסק בישראל את השער לפרסום דיגיטלי נכון ואפקטיבי. וכן, גם אם תקציב הפרסום שלו עומד על מאות שקלים בודדים בלבד.

צוות פרסום של קבוצת זאפ | צילום: יח"צ

"המטרה שלנו היא לחסוך מבעל העסק את כאבי הראש של ענייני הפרסום וגיוס הלקוחות, ולאפשר לו להתרכז במה שהוא יודע לעשות", מסביר עידן גל, מנהל צוות מכירות בקבוצת זאפ. "האנשים שלנו עובדים מאחורי הקלעים של פלטפורמות המידע והפרסום הכי גדולות, והם עסוקים כל הזמן במטרה אחת: מקסום חשיפת המוצרים והשירותים של העסק תוך כדי איתור ומציאת קהלי היעד הרלוונטיים ביותר. בסופו של יום, אלו הכלים המוכחים שמובילים את העסקים להתפתחות וצמיחה עסקית".

באילו כלים דיגיטליים אתם משתמשים?
"פיתחנו פתרונות פרסום ייחודיים המכילים בדרך הוליסטית את כל השירותים שקיימים היום במדיה הדיגיטלית:

קידום אורגני וממומן בגוגל – גייסנו את מיטב מנהלי הקמפיינים בישראל, שחיים ונושמים את גוגל 24/7 ועובדים נון-סטופ על מנת לשפר את המיקומים של העסק שלך במנוע החיפוש. האנשים שלנו עוברים הכשרות של גוגל (יש לנו תג של גוגל פרטנר שרק לעוד 2 חברות בישראל יש) ובאופן כללי – שיתוף הפעולה בינינו לבין גוגל קרוב, למעשה אנחנו נחשבים באופן רשמי לשותפי פרימיום של Google.

ניהול עמוד עסקי ופרסום ממומן בפייסבוק – חוקי הפרסום בפייסבוק משתנים כל הזמן, לפעמים על בסיס יומי – לכן חייבים בזירה הדינמית הזאת אנשי מקצוע שנמצאים עם היד על הדופק. איך זה קורה בפועל? לכל עסק שמתחיל לעבוד אתנו ממונה מנהל מדיה חברתית אישי, שלומד לעומק את צרכי העסק, החולשות והחוזקות שלו – על בסיס אלה מתגבשת אסטרטגיה ותכנית פעולה שמיושמת באופן קבוע ויומיומי, תוך כדי הגדלת הלייקים וטיפוח הקשר עם קהל הלקוחות ברשת החברתית".

מה עוד?
"הדאטה העצום שלנו הוא 'כלי הנשק הסודי' שלנו. בתחום הדאטה (=מאגרי המידע) פשוט אין לנו מתחרים. לקבוצת זאפ יש 25 אתרים שכוללים מידע על 450 אלף בתי עסק בהם 16 מיליון מבקרים! מדובר בהמון דאטה שניתן להשתמש בו לטובת קמפיינים לקהלים ממוקדים.
וזה בדיוק מה שאנחנו עושים באמצעות הכלי הייחודי שנקרא Big Data. מדובר בתשתית טכנולוגית חכמה שמצליחה לאסוף, לנתח ולהצליב נתונים ומידע על הגולשים וכך למעשה 'לתפוס' לקוחות חדשים ולהציג בפניהם את הפרסום המדויק. לפעמים ע"י באנרים, לפעמים ע"י דפי נחיתה – אבל השורה התחתונה היא שהפעילות החכמה הזאת מצליחה למקסם ולהרחיב את קהל הלקוחות שרלוונטי לעסק שלך".

זה מוכיח את עצמו? העסקים רואים תוצאות?
"בוודאי. יש לנו לא מעט לקוחות שהתחילו לעבוד בתקציב מאוד קטן, נניח 500 שקלים בחודש, והיום התקציב שלהם נע בין 2,000 ל-5,000 בחודש, הגידול נובע רק כי העבודה איתנו מייצרת להם יופי של עסקים ומכירות והם רוצים לפרסם יותר ויותר. זה מגיע למצב שלפעמים 40%-50% מהמחזור העסקי מגיע בזכות זאפ. יש לנו עשרות אלפי לקוחות מרוצים".

לסיכום:

  • אם גם אתם מבינים שבשביל לשרוד עסקית בעידן של היום – חובה לפרסם את העסק שלכם בזירות הדיגיטליות
  • אם חשוב לכם לבחור בפרטנרים מקצועיים שמבינים את עולם פרסום העכשווי לעומק
  • אם גם לכם נמאס לעבוד מול ספק אחד שבונה את האתר, מול ספק שני שמנהל את הפייסבוק, מול ספק שלישי שמקדם בגוגל – ואתם רוצים לעבוד מול מנהל אחד
  • אם אתם רוצים לפרסם בתקציב שפוי ועם תוצאות בשטח

אז השירות הייחודי של קבוצת זאפ תפור עבורכם!
אתם מוזמנים עוד היום, להעביר את מושכות הפרסום לקבוצת זאפ וליהנות מצוות פרסום מקצועי ואדיב שעוקב 24/7 אחר השינויים והחידושים בתחום ועושה הכל, פשוט הכל, כדי להקפיץ את העסק שלכם למעלה!

מעונינים לשמוע עוד על פתרונות הפרסום לעסק שלכם? השאירו מספר פרטים ונציג של קבוצת זאפ יחזור אליכם

הנני מאשר קבלת חומר שיווקי בכפוף לתקנון

צפו בסיפור ההצלחה -משרד הפרסום של זאפ הזניק את חברת GREENWAY

שינוי גודל גופנים