קנבוטק חותרים לפתרון חדשני לסרטן המעי הגס וסרטן הלבלב

ב-58 מילים: איך הגיעה חברה מאפס ל- 180 בזמן כל כך קצר. קנבוטק עומדת על סף התקדמות משמעותית בפתרונות הרפואיים שהיא מציעה לסרטן המעי הגס וסרטן הלבלב. באמצעות התמיכה שקיבלה מהציבור הרחב, החברה מפתחת פתרון רפואי חדשני שעשוי לטפל בבעיה המדאיגה רבים ברחבי העולם ובונה קהילה מסורה של מאמינים בחזון ובדרכה של החברה

(שנה גודל)

על קנבוטק

קנבוטק היא סטארטאפ ביוטכנולוגי פורץ דרך, הפועל בנמרצות להגשמת חזון של הנגשת פתרונות רפואיים מבוססי קנבנואידים ומיצויי פטריות הידועות בסגולות הריפוי שלהן לחולים הסובלים מבעיות סרטן המעי הגס וסרטן הלבלב בכל העולם.
בנוסף, החברה מפתחת קונספט של מוצרי רפואה מונעת המבוססים על אפליקציית מיפוי חדשנית המודדת מדדי גוף באמצעות צילום וידאו מהסמארטפון האישי של המשתמש וממליצה לצרכניה דרכי פעולה התנהגותיים וטיפול ממוקד.

חזונו של אלחנן שקד

אבל נתחיל מההתחלה.
מנכ"ל החברה, אלחנן שקד, שייסד וניהל את חברת נטורל פורמולה הישראלית ושימש כמנכ"ל מוצרי הצריכה של החברות אגיס ופריגו מוצרי צריכה, הוא אחד ממייסדיה של קנבוטק.
שקד זיהה את הפוטנציאל הרפואי והעסקי הטמון בצמח הקנביס ומיצוי פטריות. וכפי שאמר ל'גלובס':


שקד גייס סביבו נבחרת של 11 מומחים מתחומי המדע (חוקרים, פרופסורים, מנהלי מעבדות ומחלקות בבתי חולים) ואנשי ניהול המתמחים בהוצאה מהירה לפועל של רעיונות.
המהלך הבא של קנבוטק היה יציאה לקמפיין השקעות המונים בפלטפורמת Fundit (מבית פועלים IBI וקבוצת הדסטארט).
אומר שקד ל'גלובס': "אנחנו מאמינים בבנייה של החברה מלמטה ולא להתחיל להיות מוטים על ידי אנשי שוק ההון. אני מאמין בגיוס הון ציבורי, אבל לא בלי קבלות. כרגע אנחנו עוד לא מתאימים להשקעה של קרנות הון סיכון, למרות שהן מתעניינות. כאשר נביא תוצאות, נעניין גופים גדולים יותר"

בזכות הציבור, עבור הציבור

מהלך הגיוס הסתיים בהצלחה עם שבירת שיא בגיוסי המונים להון, של 6,332,800 ש"ח שהושקעו על ידי 600 משקיעים חדשים.
בחודשים שעברו מאז סוף הגיוס (אוקטובר 2019), החברה הצליחה להגיע לארבע הישגים משמעותיים במיוחד.

במקביל, בנתה החברה קהילה תומכת במיוחד של משקיעים ומתעניינים, השומרים על תקשורת רציפה עם אנשי החברה דרך פוסטים, שידורי לייב בפייסבוק לשאלות ותשובות והנגשה מקסימלית של החברה, חזונה ורעיונותיה.

חזונו של אלחנן שקד מתגשם הלכה למעשה :
פתרונות רפואיים פורצי דרך כבר קיימים. בניית החברה 'מלמטה' באמצעות הקהל הרחב ועבורו, ממשיכה ומתעצמת. דומה שקנובטק מוכנה לשלב הבא שלה.

העתיד מעבר לפינה

כבר בעוד שנה תוכל החברה, בזכות רגולציית מדיקל קנביס, המנגישה פתרונות רפואיים בזמן קצר למטופלי קנביס – להתחיל למכור את הפתרון הראשון שלה לסרטן המעי הגס.
הטיפול הייחודי של קנבוטק הוא שילוב של שני סוגי מיצויים:
1. מיצוי מקנבנואידים (מצמח הקנביס) שונים על פי הרכב ייחודי שפותח על ידי קנבוטק
2. תוסף תזונה ממיצוי פטריות שונות, הידועות בסגולות הריפוי כבר אלפי שנים

השילוב בין שני סוגי המיצוי מייצר סנרגיזם בפעילות לתועלתם של המטופלים.

הטיפול הייחודי יוכל לשפר ולייעל את פעילות הטיפולים הקיימים כיום – על ידי הפחתה משמעותית של תופעות הלוואי מהטיפול תוך כדי הקטנה ועיכוב צמיחה והתפשטות הגידול הסרטני. חלק נוסף בטיפול זה הוא ניטור על ידי סנסורים לבישים של 24 מדדי גוף, המחוברים לאפליקציה, המועברים באופן רציף למטופל ולרופא. מדדים אלו יוכלו לסייע בהתאמה אישית לכל מטופל, בהתאמת המינון הנדרש, בדיוק לפי צרכיו. בנוסף, לקראת סוף שנת 2020, קנבוטק תתחיל לשווק באנגליה מוצר בשם "אימיוניטי". 

האימיוניטי  מסייע לחיזוק חוסנה של מערכת החיסון – המערכת ההגנתית של הגוף אשר חוסנה קריטי לתפקודו של גוף בריא.
בימי קורונה, התחוורה לעולם חשיבותה של מערכת החיסון שלנו להתמודדות עם אתגרים ויראלים שונים.

המוצר מבוסס על CBD (מרכיב פעיל בצמח הקנביס) ופטריות מרפא, וישווק בשילוב של אפליקציה שפיתחה קנבוטק הסורקת את הפנים, לוקחת מספר מדדי גוף, וממליצה על הטיפול הנכון שישלב בין עולם ה-Wellness למוצרים מבוססי קנביס ופטריות שפיתחה החברה.

לסיכום

קנבוטק לא נחה לרגע. בזכות צוות איכותי ומקצועי המשלב את המדע והניהול ועם גב כלכלי ומורלי חזק מקהילת המשקיעים שלה, קנבוטק מקיימת את חזון מייסדיה וחותרת להגשים את מטרתה העיקרית – להביא לעולם מזור לבעיית הסרטן.