עמוד הבית פנאי 5 מאכלים שכדאי לשמור מהם מרחק לפני השינה
0

5 מאכלים שכדאי לשמור מהם מרחק לפני השינה

לאוכל שאנחנו מכניסים לגוף לפני השינה, יש השפעה ישירה על איכות השינה שלנו. אז מאיזה מאכלים כדאי לכם להתרחק?

0
שתפו

לא חסרות לנו סיבות שבגללן אנחנו לא מצליחים להירדם בלילה: דאגות "גדולות" על בריאות ופרנסה, דאגות "קטנות" על 'מה אני אלבש מחר לעבודה' ו'למה נתתי לבוס לעצבן אותי היום?' ועוד ועוד. אז מדוע להוסיף להפרעות השינה הללו גם מאכלים שעלולים להשאיר אותנו עירניים בדיוק בזמן שאנחנו רוצים לצלול לשינה טובה?
הנה 5 מזונות שאם תימנעו מאכילה שלהם כבר מהלילה – תגדילו את הסיכוי לישון טוב:

1. פסטה

2. חטיפים מלוחים ומתוקים

3. גבינה

4. אלכוהול

5. אגוזים וגרעינים

שינוי גודל גופנים